5 דגשים חשובים בבחירת ספק אינטרנט למרפאה

למרפאות יש צורך בעבודה מול כמה וכמה ספקים. הרכב הספקים עשוי להשתנות, אך יש כמה שתמיד יידרשו. לצד ספקי החשמל, המים, שירותי המחשוב הבסיסיים, הטלפוניה והניקיון, תמיד יידרש גם חיבור לרשת האינטרנט. אלה חמישה דגשים חשובים, אשר יסייעו לבחור בספק אינטרנט איכותי למרפאה:

חיבור אמין

לפני הכול, דרוש למרפאות חיבור אינטרנט אמין, אשר ניתן לסמוך עליו. באמין, הכוונה קודם כל לזמינות החיבור ולאחר מכן, לאספקת הביצועים שאותו חיבור אמור לספק. חיבור לרשת האינטרנט דרך ספק אמין דוגמת ספק אינטרנט Itc יבטיח שלא תהיינה לכם הפתעות לא נעימות מבחינות אלה. תקלות בסופו של דבר מתרחשות, לא בהכרח באשמת ספק האינטרנט. אך החשוב ביותר הוא כאמור, שהשרות פשוט יהיה זמין.

התאמה לדרישות המרביות

בבחירת חבילת התחברות לרשת האינטרנט, חיוני להתאים אותה לדרישות המרביות שתהיינה לכם בעסק. זה אומר, שקודם כל יש לנתח את אופן השימוש שלכם ברשת האינטרנט ולהבין מה אתם צריכים בדרך כלל. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון מקרים מיוחדים, שבהם העומס בפועל על החיבור, יהיה גדול מהרגיל. דמיינו למשל מצב, שבו יש לכם היקף גדול במיוחד של לקוחות שממתינים במקום ובינתיים, גולשים דרך הרשת האלחוטית שלכם. במקביל, אחד הרופאים או יותר, מקיימים התייעצות בשיחת וידאו עם גורם מרוחק, דרך האינטרנט. האם הכול יעבוד כראוי? אם בחרתם בציוד אינטרנט וחבילת חיבור מתאימים, התשובה חיובית. אמנם יכולות מרביות אלה לא תידרשנה כל הזמן ויש בכך מעין בזבוז, אבל מצד שני, לא הייתם רוצים "פשלות" מול לקוחות וגורמים נוספים. בוודאי שלא הייתם רוצים פגיעה בעבודה השוטפת. זה בסופו של דבר שיקול שלכם, אבל ההמלצה היא לבחור בחבילה, אשר בוודאות תתמוך בדרישותיכם המרביות.

ספק אמין

אמינות הספק עצמו, היא עוד היבט שכדאי מאוד לנסות ולברר מראש. אתם תלמדו על כך כמובן מניסיונכם האישי, לאחר שתתחילו לעבוד עם חברת itc למשל (כדוגמה לספק אמין). אך מוטב ללמוד זאת קודם לכן, מניסיונם של לקוחות קודמים. ניתן למצוא ברשת האינטרנט חוות דעת כאלה במקומות שונים, כולל באתר הספק. כמובן, יש לקחת אותן בעירבון מוגבל, אך למרות זאת, הן עשויות לסייע. אם יש לכם חוות דעת מאנשים ובעיקר בעלי עסקים שאתם מכירים אישית, זה כמובן עדיף.

5 דגשים חשובים בבחירת ספק אינטרנט למרפאה

תוספות שימושיות

לספק האינטרנט שאיתו תעבדו, עשויים להיות שירותים נוספים שהוא מציע. ככל שיש שירותים כאלה שמתאימים לכם, זו היא הזדמנות טובה לצרוך יותר שירותים מספק אחד. כלומר, לצמצם את מספר הספקים שאיתם אתם עובדים. לשם ההמחשה, ספק itc מציע לעסקים כמה שירותי אבטחה חשובים. IPVPN הוא שירות אשר מגן על תעבורת מידע. אנטי ספאם iGuard מסייע לצמצם חשיפה לתכנים ולאתרים מסוכנים. שרות Anti-DDOS מגן על אתרכם העסקי, מפני ניסיונות תקיפה מסוג מניעת שרות מבוזרת (DDOS). עוד שרות אשר עשוי להיות שימושי לעסקים לעתים, הוא שירות כתובת IP קבועה (סטטית). יש לכך מגוון שימושים מעשיים, דוגמת שליטה מרחוק על מצלמות אבטחה הוספת נתב לרשת או שיתוף מדפסות רשת.

שרות זריז

איכות השרות שתקבלו מהספק, חשובה ביותר. בדרך כלל, לא זקוקים ביום יום להיבט זה בהתקשרות עם הספקים. ביום עבודה ממוצע, אין בכך צורך של ממש. אך כאשר עולה הצורך, איכות השרות הופכת בבת אחת לחשובה ביותר. כך בוודאי, לגבי חיבור האינטרנט.

לסיכום

בבחירת ספק אינטרנט למרפאה, אם תיקחו בחשבון נקודות פשוטות אך חשובות אלה, אתם בדרך הנכונה.